sobota, 7 listopada 2015

Filcowy pokrowiec na tablet

Sobotnie popołudnie spędziłam na robieniu czegoś nowego, a bardzo mi potrzebnego - pokrowiec na tablet. W tablecie mam wgrane książki, które czytam, więc i tablet jest dość często w użyciu. Postanowiłam zrobić pokrowiec z filcu. Konkretnego planu jak ma wyglądać nie miałam, więc i praca była trochę chaotyczna. Ale to nic, wyszło całkiem całkiem.
Do zrobienia takiego pokrowca potrzebny jest filc w różnych kolorach, kordonek może być tylko jeden kolor, pomysł na zapięcie i trochę chęci.
 Wybieramy dwa arkusze, które będą przodem i tyłem pokrowca. Wycinamy odpowiedni rozmiar. Mój tablet ma rozmiar 19x11,5 cm, więc prostokąty powinny być o 2cm szersze niż tablet, tj. 21x14 cm.
Następnie wycinamy elementy, z których będziemy robić przód pokrowca. Sama do końca nie miałam pomysłu, ale po kilku próbach padło na góry i mój ukochany Giewont.
 Każdy element przyszywamy zaczynając od tego elementu, który będzie stanowił głębie.



 Jak już cały przód jest gotowy, to zszywamy przód z tyłem. Należy zszyć 3 boki, wybór należy oczywiście do Was.



Na samym końcu przyszywamy rodzaj zapięcia jaki wybraliście. Ja mam dwa kółeczka, które zapina sie na zwykłe zapięcie jak w bransoletkach. I gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz