środa, 19 czerwca 2013

Alfons Mucha ciąg dalszy.

Wieczór jest najlepszą porą aby zabrać się do nadrabiania zaległości w prowadzeniu bloga. Dzieciaki śpią, mąż zajął się swoją robotą a ja właśnie zasiadłam do komputera. 

Ciąg dalszy prac nad Damą Alfonsa Muchy trwają. Nie powiem żeby było trudno ale dzięki uprzejmości jednej z blogowiczek Justynie P. mogłam dokończyć brakujące krzyżyki na "twarzy" Damy. Praca na dzień 16 czerwca 2013 prezentuje się następująco.





Wiem, wiem jeszcze trochę zostało ale prace końcowe zawsze ciągną się jakoś długo. Może tym razem pójdzie mi szybciej. W tak zwanym między czasie powstało jeszcze kilka prac szydełkowych. Zapraszam na kolejnego posta.

2 komentarze:

  1. Moja Babcia prócz szydełkowania, szycia i wielu innych lubiła także 'krzyżykować' :) Jak widać cuda można tworzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny obraz!Czekam na jego ukończenie.:)

    OdpowiedzUsuń