czwartek, 28 listopada 2019

Szafki z szufladami

Od jakiegoś już czasu planowałam zmienić szafki na buty, które miałam w korytarzu. Obecne kompletnie nie spełniały swojej roli, kapcie i buty przelatywały między półkami, nigdy nie było wiadomo gdzie się znajdą po jakimś czasie. Tym razem postawiłam na szuflady. Jaki będzie tego efekt, któż to wie.
Jak postanowiła, tak zrobiłam. Szafki zakupiłam w sieciówce, zostało tylko zaprojektowanie. Było kilka wersji ale ostatecznie szafki wyglądają tak.....
Szafki w pierwszej kolejności trzeba był złożyć. Następnie dobrać kolory, pomalować raz, następnie drugi raz. Dolne szuflady pomalowane są na dwa kolory, tak aby po przetarciu papierem ściernym dać efekt postarzenia. Na całość nałożony jest lakier akrylowy bezbarwny (2 warstwy). 
Uchwyty są w trzech wzorach. Dolne są z kawałków skóry.








1 komentarz:

  1. Fajnie wyglądają i są zabawne . Podziwiam pracowitość i pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń