niedziela, 20 września 2020

"Malarstwo i rysunek" wystawa w GOK w Gardei

 18/09/2020 roku w Gminnym Ośrodku Kultury w Gardei odbyła się wystawa prac plastycznych uczestników warsztatów dla dorosłych pt. "Malarstwo i rysunek". Komisarzem wystawy był Pan Emilian Jaworowicz,  wystawcami byli uczniowie Pana Piotra Schaefer. Dla mnie było to niesamowite przeżycie. Znalazłam się w miejscu, gdzie dla ludzi skończyły się wszelkiego rodzaju podziały, a zaczęła się SZTUKA, która jest sensem i życiem twórców, oczywiści obok zwykłej codzienności.



Zamieniłam kilka słów z jedną z autorek obrazów Panią Anną Kowalczyk, która z entuzjazmem opowiadała jak zaczęła malować i czym jest dla niej tworzenie. Niesamowita kobieta.

















Zauroczył mnie obraz Pana Waldemara Patock (ten obraz poniżej). Jest w nim coś, co przyciąga i ma jakąś ukrytą pozytywna energię.

Wszystkie obrazy są piękne. Mam nadzieję, że będę miała okazję zobaczyć jeszcze inne pracy artystów.

1 komentarz:

  1. Obrazy są piękne ale energia jaka dają ludziom jest bezcenna. Wspaniały ten Wasz GOK otwarty na sztukę.

    OdpowiedzUsuń