środa, 21 października 2015

Wielcy Malarze

Robienie porządków, jak się okazuje nie jest takie złe. Zawsze można "odkopać" jakieś skarby. Ja odkopałam coś, co leżało gdzieś na dnie szafy, a kiedyś było źródłem mojej wiedzy z zakresu sztuki. Publikacja "Wielcy Malarze" - opisująca życie i twórczość wielkich znanych malarzy.

 Dawno, dawno temu malowałam obrazy pod czujnym okiem Mistrza Mieczysława Potrecia. Wspaniały człowiek, który rozbudził we mnie zamiłowanie do sztuki. To On pierwszy opowiedział mi o takich znanych artystah jak: Claude Monet, Gustave Courbet, Camille Corot, Olga Boznańska, Pablo Picasso, Vincent Van Gogh i innych. 
Teraz właśnie zaczytuję się w historiach życia sławnych i tak sobie myślę, że może lepiej, że ze mnie mały artysta. Ci wielcy mistrzowie wcale nie mieli życia usłąnego różami. Większość z nich była na tyle zwariowana i jednocześnie zamknięta w sobie, że nie widzieli tego co jest wokół, żyli we własnym świecie. No cóż, lepiej mieć to co tu i teraz, niż być sławnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz