sobota, 12 października 2013

Czyżby znowu święta???????????????????

Kochani. Chciałam nadrobić zaległości w prezentowaniu Wam swoich małych biżuteryjnych drobiazgów jakich ostatnimi czasy narobiłam, ale .....  No właśnie ale co? Jak zaczęłam zaglądać w Wasze nowości to naszła mnie taka oto refleksja - narzekamy na to, że nam czas ucieka a sami go w jakiś dziwny sposób poganiamy. Na sporej ilości blogów znajdują się już TWORKI bożonarodzeniowe. Są piękne, mają wiele uroku i pracy włożonej w ich wykonanie. Sama chciałabym wszystkie przygarnąć - te anielskie, pachnące świeżym świerkiem, te smaczne i aromatyczne. Jest ich tak wiele i tak cudownych, że zaczęłam się zastanawiać czy może i ja powinnam się zabrać za coś w tej tematyce. Taka myśl była tylko chwilowa - przecież ja nie chcę aby święta Bożego Narodzenia nadeszły tak szybko. Chcę się cieszyć piękną, kolorową jesienią, chcę poczuć odrobinę tego jeszcze nie mroźnego powietrza ale jeszcze takiego chłodnego, takiego za którym będę tęskniła przez długą, ciągnącą się zimę. Chcę aby ten okres do świąt trwał tak strasznie długo i abym nie musiała się martwić, że znowu za mną kolejne święta. 
Trochę smutny ten mój post - no cóż nie wszystko w życiu jest wesołe i nie wszystko musi się nam podobać. 

Pozdrawiam

P.S.
Obiecuję, że następnym razem będą już tylko zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz