niedziela, 22 kwietnia 2018

Twój Vincent - Vincent van Gogh

Jestem po podwójnym seansie filmu "Twój Vincent" reżyserii Doroty Kobieli i Hugh Welchmana. 
Od kiedy pamiętam byłam zafascynowana malarstwem Vincenta van Goga, jego życie i jego twórczość zawsze była gdzieś obok mnie. To co zostało stworzone przez Panią Dorotę, Pana Hugh oraz setkę artystów malarzy, którzy przez 6 lat tworzyli ten film jest na miarę Vincenta van Goga. Nie widziałam wcześniej tak dobrego filmu biograficznego i tak wielkiej pasji i serca włożonego w stworzenie DZIEŁA. Dziękuję Wam bardzo i liczę na więcej.
Aby nie być gołosłowną, chciałabym pokazać Wam dzieła Vincenta w mojej interpretacji krzyżykowej. 

"Łodzie rybackie na plaży w Saintes-Maries-de-la-Mer"

 "Gwiaździsta noc"
 "Odpoczynek"
"Kawiarenki"



Następny obraz, który jest w trakcie haftowania to "Gwiaździsta noc nad Rodanem". Efekt końcowy na pewno zobaczycie. 

Film "Twój Vincent" pokazał mi, że moja wiedza na temat Vincenta jest znikoma. Postanowiłam kupić sobie jeszcze książkę o Vincencie pt. "Van Gogh. Życie" autorstwa Gregory White Smith i Steven Naifeh. Tomiszcze przyszło w piątek i powoli zaczynam się zaczytywać w życie Vincenta.
To tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz