niedziela, 9 października 2016

Urok zdjęć w sepi

Od jakiegoś czasu uwielbiam przeglądać stare zdjęcia. Jest w nich jakieś tajemnicze piękno, maja swoją historię. Kiedyś tylko zdjęcia czarno-białe i w sepi zalegały na kartach albumów do zdjęć. Obecnie mamy zdjęcia zalane mnóstwem kolorów.  Jako że obecnie nic nie tworzę postanowiłam zrobić porządek w moich zdjęciach. I tak dla porównania kolor i sepia.



Zdjęcia zrobione były we wrześniu w Pelplinie na Jarmarku Cysterskim. Każdy zdjęcie jest zatrzymaną w kadrze historią, ale ta historia w sepi jest jakby bardziej oddalona.
Moje zdjęcia dla mnie i dla mojej rodziny są czymś szczególnym, i aby były bardziej profesjonalne postanowiłam zrobić kurs fotografii. Trzymajcie za mnie kciuki.
Tak przy okazji: dziękuje za komentarze, one równiez jak zdjęcia są dla mnie bardzo ważne.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz