poniedziałek, 22 czerwca 2015

Komplet NEONÓWKA

Właśnie sobie uświadomiłam, że to mój już kolejny rok pisania i pokazywania tego, co tworzę. Trochę się tego nazbierało, aż mi się nie chce wierzyć, że aż tyle. Ale to nie to jest najważniejsze - najważniejsi jesteście Wy. To dzięki Wam tworzę i pokazuję, to specjalnie dla Was jestem tu i teraz. Gdyby nie to, że zaglądacie, plusujecie, dodajecie komentarze to mnie by tu nie było. 
Dziękuję Wszystkim razem i każdemu z osobna. 
Trzy lata to długo i nie długo, to wieczory gdzie zaglądając na mojego bloga - moje blogi - obserwuję z bijącym sercem, ile osób dzisiaj mnie zaszczyciło swoją obecnością. To osoby, które poznałam i które są ze mną w świecie wirtualnym, to wiele słów pochwały i krytyki twórczej, to moja odskocznia od codzienności. 
Jeszcze raz wielkie dzięki.

A teraz to co powstało specjalnie na imprezę, rewelacyjna imprezę - Pozdrawiam Beatę i Andrzeja - Komplet NEONÓWKA. Żarówiaste kolory wracają - moda jest jak historia - lubi się powtarzać.





Sznurki pochodzą z mojego Sklepu Internetowego "ARTYSTYCZNIE - wszystko do rękodzieła" na www.darko.info.pl Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz