czwartek, 4 czerwca 2015

Wyprawa do Gdańska na mecz

Środowy wieczór upłynął mi pod bursztynowym niebem. Miałam okazję być po raz pierwszy na gdańskim Stadionie PGE ARENA - piękny obiekt. Robi ogromne wrażenie samą wielkością - projekt zasługuje na miano dzieła. Dla informacji, ci którzy mnie znają wiedzą, że nie jestem typem kibica, raczej daleko mi do takiego miana, ale nie mogłam skorzystać z okazji i nie wybrać się, żeby zobaczyć mecz. Nie będę Was informowała o drużynach, aby nie pomylić ich nazw - zdjęcia  powiedzą Wam wszystko.











 Bardzo fajna sprawa być na takim widowisku, jeżeli będziecie mieć taką okazję to polecam.
Sektor rodzinny stwarza bezpieczeństwo zwłaszcza dla rodziców z dziećmi. Obsługa bardzo sympatyczna, pierwszy raz zaglądnięto mi do torebki!!!!!!!!!!!!!!! Względy bezpieczeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz