wtorek, 10 maja 2016

65-70 lat temu

 To zdjęcie przedstawia moją babcię i jej przyjaciółkę,obie były piękne, młode, wesołe i  miały całe życie przed sobą. Było to jakieś 65-70 lat temu. Zdjęcie przeleżało wiele długich lat w kartonie na strychu. Znalazłam je w zasobach zdjęciowych mojej rodziny. Patrze na to zdjęcie i nie mogę uwierzyć, że życie tak szybko mija, a my zmieniamy się każdego dnia. Teraz moja babcia ma 88 lat i jest kompletnie zależna od ludzi, którzy się nią zajmują. Nie przypomina w ogóle tej młodej kobiety ze zdjęcia.
Pamiętam jakby to było dziś, jak u babci spędzałam z kuzynostwem wakacje, jak wypiekała dla nas ciastka, jak robiła domki z kartonów, jak uczyła mnie szyć na maszynie, jak starała się nam pokazać, że życie to nie tylko przyjemności ale też i obowiązki. Zawsze miała wszystko poukładane, czyste i wszystko na swoim miejscu.
Tak wyglądała jak wychodziła za mąż za mojego dziadka. Życie minęło i tylko zdjęcia pozostały.
Uwielbiam stare rodzinne fotografie, moje zdjęci z dzieciństwa też już są stare ale to moje zdjęcia i cieszę się, że je mam.
Ta mała osóbka bez smoczka w buzi to ja, w towarzystwie mojego pierwszego kuzyna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz